Nový marketingový riaditeľ má pomôcť v neľahkých časoch a priniesť viac peňazí pre kluby
Súčasný riaditeľ Imre Valášek s úsmevom na tvári hovorí, že kandidovať určite nebude: "Výberové konanie sa začína v utorok poobede, ja sa uchádzať nebudem. Funkcia by mala byť nazvaná marketingový riaditeľ, aj keď definícia nie je dôležitá," hovoril v utorok vo Zvolene.
"Hľadáme v prvom rade marketingovo zdatného skúseného človeka, ktorý pomôže v týchto neľahkých aj do budúcnosti zabezpečiť väčší prísun partnerov, z čoho plynie aj vyšší obnos peňazí pre kluby. Čím viac peňazí budú mať, tým bude stúpať kvalita súťaže a o to nám všetkým ide," uvedomuje si Valášek.
Prečítajte si aj
Košice musia byť v lige, zhodli sa všetky kluby. Zotrvanie DVTK je pomocou pre maďarský tímTen je od svojho dočasného zvolenia do funkcii v jednom kole: "Sú tam zmluvy, ktoré sa doťahujú a tiež ďalšie zmluvy, ktoré treba s našimi partnermi obnoviť. Pripravujeme tiež Slovenský pohár, o ktorom budeme presne informovať zajtra alebo vo štvrtok. Jeho hrubá kostra je už hotová. Najväčšou prioritou je pripraviť pôdu, aby bolo všetko zabehnuté tak, nech nový riaditeľ bude môcť plynule pokračovať v práci, ktorú sme začali," prezradil.
Až na Richarda Lintnera by sa ale na Pro-Hokeji nemal vymeniť nikto ďalší: "Tí ľudia, čo tam boli, pokračujú v práci. My sme si povedali, že ideme ďalej tak ako doteraz, len sa vymení človek na vedúcom poste," dodal Imre Valášek.
Prečítajte si aj
Liptovský Mikuláš predstavil ďalšiu trojicu hráčov na sezónu 2020/21